spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Αρχική arrow Τελευταία Νέα arrow Στα Κ.Ε.Π. η διαδικασία υποβολής καταγγελίας από τους πολίτες για τους Δημοσίους Υπαλλήλους
Στα Κ.Ε.Π. η διαδικασία υποβολής καταγγελίας από τους πολίτες για τους Δημοσίους Υπαλλήλους PDF Εκτύπωση E-mail
  
03.07.07

Στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) ανατίθεται η διαδικασία υποβολής καταγγελίας από τους πολίτες, για την άσκηση πειθαρχικής δίωξης σε Δημοσίους Υπαλλήλους και σε Υπαλλήλους Ν.Π.Δ.Δ. στις εξής περιπτώσεις:

  • Ανάρμοστης συμπεριφοράς προς τους πολίτες από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
  • Αδικαιολόγητης μη εξυπηρέτησης των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
  • Μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
  • Άρνησης συνεργασίας των υπηρεσιών του δημοσίου και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).
  • Μη εφαρμογής από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου των περί απλούστευσης των διαδικασιών και καταπολέμησης της γραφειοκρατίας διατάξεων, καθώς και 
  • Οποιασδήποτε παράβασης υπαλλήλων των Κ.Ε.Π. που συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Οι καταγγελίες που θα υποβάλλουν οι πολίτες στα ΚΕΠ θα αποστέλλονται:



Α) Στη Διεύθυνση Διοικητικού του φορέα στον οποίο αφορά η καταγγελία και

Β) Στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΓΔΔ &ΗΛ. Δ) του ΥΠΕΣΔΔΑ και ειδικότερα, στις ακόλουθες οργανικές μονάδες της ΓΓΔΔ&ΗΛΔ του ΥΠΕΣΔΔΑ για τις κατωτέρω περιπτώσεις:

Στη Δ/νση Σχέσεων Κράτους - Πολίτη για τις περιπτώσεις:

§ Ανάρμοστης συμπεριφοράς προς τους πολίτες από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

§ Αδικαιολόγητης μη εξυπηρέτησης των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

§ Μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

Στη Δ/νση Απλούστευσης Διαδικασιών και Παραγωγικότητας για την περίπτωση:

§ Μη εφαρμογής από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου των περί απλούστευσης των διαδικασιών και καταπολέμησης της γραφειοκρατίας διατάξεων.

Στη Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας των ΚΕΠ για τις περιπτώσεις:

§ Άρνησης συνεργασίας με τα ΚΕΠ των υπαλλήλων του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ.

§ Οποιασδήποτε παράβασης υπαλλήλων των ΚΕΠ που συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Αρμόδιο πειθαρχικό όργανο για την εξέταση των καταγγελιών από τους πολίτες αλλά και για την υποβολή κυρώσεων στους δημοσίους υπαλλήλους, σύμφωνα με το άρθρο 117 παρ.4 του νέου δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα, είναι το υπηρεσιακό συμβούλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης/Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
 

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ξεκίνησαν τη λειτουργία τους το 2002 και τελούν υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης & Αποκέντρωσης. Αποτελούν το πιο ολοκληρωμένο έργο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη χώρα μας και συμβάλλουν καθοριστικά στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης, τη μείωση της γραφειοκρατίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του Πολίτη και της Επιχείρησης ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Υποστηρίζονται λειτουργικά από το τηλεφωνικό κέντρο 1564 σε 24ωρη βάση αλλά και μέσω του portal των ΚΕΠ www.kep.gov.gr

 
< Προηγ.   Επόμ. >
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB