spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

"Κάλλιο αργά παρά ποτέ" - Πέρασε πάνω απο ένας χρόνος απο την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την δημιουργία Θερμοκοιτίδας (νέων νεοφυών)επιχειρήσεων σε συνεργασία με το Ε.Β.Ε.Α προκειμένου να υπογραφεί το μνημόνιο συνεργασίας.
Στις 17 Μαρτίου γίνεται νόμος το «Πιστοποιητικό Εμβολιασμού» στην ΕΕ
Αναπροσαρμογή του πλαισίου των μέτρων κατά της πανδημίας
Πάνω απο 2 εκατομμύρια εκτός εργασίας.- Φόβοι πως 1 στις 2 επιχειρήσεις δεν θα αντέξουν.
Με δίπλωμα αυτοκινήτου η οδήγηση μοτοσικλέτας
02 Μαρτίου 2021 : Ψυχρολουσία με τον αριθμό των κρουσμάτων.
Έκτακτες προσλήψεις ΙΔΟΧ λόγω covid-19: Στο Δήμο Καλλιθέας με δημόσια προκήρυξη και προθεσμία υποβολής αιτήσεων έστω 24 ωρών - Στο Δήμο Ηλιούπολης δεν υπήρξε κάποια προκήρυξη για αντίστοιχες προσλήψεις.
--= Web tv =--
Δείτε πως αποφασίζουν μεταμεσονύκτια για την διατήρηση της διακριτικής μεταχείρισης για την ασφάλεια μαθητών ιδιωτικού σχολείου ,ενώ υπάρχει αποδεδειγμένη κατάχρηση της απόφασης.
Αρχική arrow Τελευταία Νέα
Τελευταία Νέα
"Κάλλιο αργά παρά ποτέ" - Πέρασε πάνω απο ένας χρόνος απο την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την δημιουργία Θερμοκοιτίδας (νέων νεοφυών)επιχειρήσεων σε συνεργασία με το Ε.Β.Ε.Α προκειμένου να υπογραφεί το μνημόνιο συνεργασίας. PDF Εκτύπωση E-mail
  
06.03.21

Πέρασε πάνω απο ένας χρόνος (13/2/2020) απο την απόφαση με αριθμό 53/2020 του Δημοτικού Συμβουλίου  ΑΔΑ: ΩΑ77ΩΡΥ-Δ2Η  για την δημιουργία Θερμοκοιτίδας  (νέων νεοφυών) επιχειρήσεων σε συνεργασία με το Ε.Β.Ε.Α.

Mόλις στις 5 Μαρτίου 2021 η διοίκηση του Δήμου Ηλιούπολης μας ενημερώνει για την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας  μεταξύ της «Θερμοκοιτίδας Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας» του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών και του Δήμου Ηλιούπολης , από τους νομίμους εκπροσώπους των δύο οργανισμών, τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Β.Ε.Α. κ.Κωνσταντίνο Μίχαλο και τον Γιώργο Χατζηδάκη Δήμαρχο Ηλιούπολης , παρουσία του Αντιδημάρχου Τοπικής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας κ. Σταύρου Γεωργάκη.

"Κάλιο αργά παρα ποτέ" που λέει και ο θυμόσοφος λαός και ελπίζουμε οι διαδικασίες που απαιτούνται για να βοηθηθούν η νεανική επιχειρηματικότητα και η προαγωγή νέων καινοτόμων ιδεών, πατεντών και υπηρεσιών να" τρέξουν" πιο γρήγορα και όχι με τέτοιες καθυστερήσεις.   

Τελευταία ανανέωση ( 06.03.21 )
 
Στις 17 Μαρτίου γίνεται νόμος το «Πιστοποιητικό Εμβολιασμού» στην ΕΕ PDF Εκτύπωση E-mail
  
05.03.21

 Την υιοθέτηση νομοθετικής πρότασης σε ευρωπαϊκό επίπεδο για ένα «Πράσινο Ψηφιακό Πιστοποιητικό» (Digital Green Certificate) στις 17 Μαρτίου 2021, προαναγγέλλει με επιστολή της προς τους Ευρωπαίους ηγέτες, η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula Von Der Leyen.

Η κα Von Der Leyen, ξεκινά την επιστολή της με αναφορά στην τηλεδιάσκεψη της 24ης Φεβρουαρίου, όπου συζητήθηκε η πρόταση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για ένα κοινό πιστοποιητικό εμβολιασμού.

Όπως σημειώνει, οι Ευρωπαίοι ηγέτες, «συμφωνήσαμε σε μια κοινή προσέγγιση με στόχο να διευκολύνουμε το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

H πρόταση λοιπόν τίθεται προς υλοποίηση τους επόμενους μήνες.

«Συμφωνήθηκε η θέσπιση, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ενός τυποποιημένου, διαλειτουργικού και κοινώς αποδεκτού πιστοποιητικού εμβολιασμού, το οποίο θα πιστοποιεί την κατάσταση του κατόχου του πιστοποιητικού σε σχέση με τον Covid, και πιο συγκεκριμένα εάν έχει εμβολιαστεί, εάν έχει προσκομίσει αρνητικό τεστ ή εάν έχει αναρρώσει ήδη» αναφέρει η Πρόεδρος της Κομισιόν.

Για να θεσπιστεί αυτό το διαλειτουργικό σύστημα, η κα Von Der Leyen, σημειώνει πως βάση είναι η εμπιστοσύνη, ενώ σχετικά με το θέμα των διασφαλίσεων που απαιτούνται από κάθε κράτος-μέλος για την αυθεντικότητα των πληροφοριών στο πιστοποιητικό, «θα πρέπει να καταρτιστούν και να δημοσιοποιηθούν εθνικές λίστες πιστοποιημένων εκδοτικών αρχών και εθνικών μητρώων με τις πιστοποιημένες εκδοτικές αρχές».

Όπως επισημαίνει, οι εργασίες αυτές θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους τρεις μήνες.

«Στόχος μας είναι να εγγυηθούμε πως οι πολίτες θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν το δικαίωμα ελεύθερης μετακίνησης τους, χωρίς όμως να τίθεται κίνδυνος για τη δημόσια υγεία.

Ταυτόχρονα, θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να αποτραπούν διακρίσεις εις βάρος όσων δεν δύνανται να εμβολιαστούν, πιθανότατα για ιατρικούς λόγους ή λόγω του ότι ανήκουν σε ηλικιακή κατηγορία που ακόμα δεν έχει εμβολιαστεί», τονίζει η Πρόεδρος της Κομισιόν.

«Για να είναι αποτελεσματικό το ευρωπαϊκό σύστημα, θα πρέπει να οι αποφάσεις να μεταφραστούν σε δράσεις σε εθνικό επίπεδο.

Αυτό συνεπάγεται ότι θα πρέπει να συμφωνηθούν τα επιμέρους στοιχεία και να υιοθετηθεί το αναγκαίο νομικό πλαίσιο.

Βασίζομαι σε εσάς και τη συνεργασία σας. Θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα αυτό ως προτεραιότητα», καταλήγει η Ursula Von Der Leyen.

 

ΠΗΓΗ

 
Πάνω απο 2 εκατομμύρια εκτός εργασίας.- Φόβοι πως 1 στις 2 επιχειρήσεις δεν θα αντέξουν. PDF Εκτύπωση E-mail
  
03.03.21

 2,3 εκατ. υπολογίζονται όσοι μπήκαν κατά διαστήματα σε αναστολή σύμβασης εργασίας ή έμειναν άνεργοι από τον Μάρτιο του 2020.

Σε δύσκολη κατάσταση βρίσκεται η ελληνική οικονομία από τα lockdown, καθώς υπάρχει έντονος κίνδυνος όταν τελικά αρθούν οι περιορισμοί εκατομμύρια πολίτες να βρεθούν στην ανεργία. 

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία οι οικονομικά ενεργοί πολίτες που βρίσκονται εκτός εργασίας από την αρχή του χρόνου ανέρχονται σε 1,8 εκατομμύρια, ενώ συνολικά σε 2,3 εκατ. υπολογίζονται όσοι μπήκαν κατά διαστήματα σε αναστολή σύμβασης εργασίας ή έμειναν άνεργοι από τον Μάρτιο του 2020 κι έπειτα, δηλαδή μετά την εμφάνιση της πανδημίας.

Τα πλέον πρόσφατα στοιχεία του ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ είναι σοκαριστικά. Και επιβεβαιώνουν ότι η αγορά εργασίας προσομοιάζει πλέον με «ζόμπι», με 2 στους 3 οικονομικά ενεργούς να βρίσκονται σε κατάσταση ημιανεργίας και ανεργίας.

Σύμφωνα με γνώστες της αγοράς εργασίας, το επόμενο διάστημα θα είναι καθοριστικό για την απασχόληση, που ήδη έχει επιστρέψει στη μνημονιακή περίοδο, όταν η ανεργία το 2013 είχε σκαρφαλώσει στο 27,8%. Κι αυτό καθώς κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει πόσοι εργαζόμενοι -που εδώ και έναν χρόνο μένουν εκτός- θα επανενταχθούν σε μια αγορά που θα ανοίξει σταδιακά μετά την άνοιξη και αν.

Η πανδημία των... αναστολών

Τον περασμένο μήνα (Φεβρουάριος 2021) ο ΕΦΚΑ παρουσίασε τα στοιχεία απασχόλησης σύμφωνα με τα οποία οι ασφαλισμένοι είναι συνολικά 2.277.093, ενώ οι μισοί από αυτούς (1.129.718) έχουν βρεθεί για ένα σημαντικό διάστημα σε αναστολή σύμβασης εργασίας από τον περασμένο Μάρτιο και μετά. Με άλλα λόγια, εκτός αγοράς εργασίας για 4 ή και 8 μήνες έχουν βρεθεί οι μισοί εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα.

Αναλυτικά, το αποκορύφωμα των αναστολών συμβάσεων εργασίας καταγράφηκε το δίμηνο Μαρτίου - Απριλίου του 2020, δηλαδή κατά το πρώτο lockdown, καθώς το πλήθος των αναστολών έφτασε τις 808.675. Ακολούθησαν από τον Μάιο και μετά η σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων αλλά και η θέσπιση ανώτατου «πλαφόν» του 60%, με αποτέλεσμα οι αναστολές συμβάσεων εργασίας να υποχωρήσουν στις 541.055.

Οι αναστολές υποχώρησαν ακόμα περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες (μόλις 104.175 τον Αύγουστο), για να αρχίσουν και πάλι να παίρνουν την «ανηφόρα» από τον Σεπτέμβριο, δηλαδή δύο μήνες πριν από το δεύτερο lockdown.  Έτσι, τον Σεπτέμβριο ανήλθαν στις 123.041 και τον Οκτώβριο στις 143.550.

Το Νοέμβριο, οπότε αποφασίστηκε το δεύτερο lockdown και δόθηκε η δυνατότητα αναστολής όχι μόνο στις κλειστές, αλλά και σε όλες τις πληττόμενες επιχειρήσεις (βάσει λίστας ΚΑΔ Απριλίου 2020), οι αναστολές ανήλθαν σε 658.585, δηλαδή 150.090 ή 18,5% λιγότερες σε σχέση με τον Μάρτιο - Απρίλιο του 2020.

Ωστόσο, σε αντίθεση με το τι συνέβη τον Μάιο του 2020, οπότε σημειώθηκε μια σημαντική μείωση, τον Δεκέμβριο του 2020 αλλά και τον Ιανουάριο του 2021 σημειώθηκε ελάχιστη μείωση των αναστολών εργασίας σε σχέση με τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown.  Έτσι, τον Δεκέμβριο του 2020 οι αναστολές ανήλθαν σε 649.845, ενώ τον Ιανουάριο του 2021 υποχώρησαν ελάχιστα στις 623.557.

Με άλλα λόγια, στο πρώτο και το δεύτερο lockdown -που κρατάει σχεδόν τέσσερις μήνες και συνεχίζεται- εκτός εργασίας βρίσκονται σταθερά 600.000 έως 800.000 εργαζόμενοι, ενώ ακριβώς το ίδιο διάστημα ο ΟΑΕΔ δημοσιοποιεί τα στοιχεία για την ανεργία (δελτίο Ιανουαρίου), σύμφωνα με τα οποία οι άνεργοι φτάνουν τους 1.171.617.

Έτσι, από τις αρχές του 2021 όσοι βρίσκονται σε αναστολή σύμβασης εργασίας, όσοι έχουν απολυθεί και όσοι έχουν μείνει άνεργοι φτάνουν στον απίστευτο αριθμό των 1,8 εκατ. που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας.

Με τους ηπιότερους υπολογισμούς παραγόντων της αγοράς, οι απώλειες των θέσεων εργασίας που θα «αποκαλυφθούν» με τη σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας και της αγοράς υπολογίζονται από 200.000 έως 400.000, καθώς το 35% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων βρίσκεται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.

Η κρυφή ανεργία

Να σημειωθεί ακόμα ότι στη μεταβατική φάση από το πρώτο γενικό lockdown του περασμένου Μαΐου έως την προσδοκώμενη πλήρη επαναλειτουργία της αγοράς την προσεχή άνοιξη μακραίνει ο κατάλογος όσων μετακινούνται από την απασχόληση και τις επίσημες λίστες της ανεργίας στην οικειοθελή «απόσυρση». Σχεδόν 200.000 πρώην εργαζόμενοι δεν ανιχνεύονται ούτε στην ειδική κατηγορία των οικονομικά μη ενεργών.

Είναι ενδεικτικό ότι από τον περασμένο Μάιο οι απασχολούμενοι έχουν μειωθεί αντίστοιχα (κατά 200.000), ενώ ο αριθμός αυτός δεν αποτυπώνεται στους ανέργους, οι οποίοι μάλιστα εμφανίζονται μειωμένοι το ίδιο διάστημα τουλάχιστον κατά 50.000!

Μια προσεκτική ματιά στα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνει ότι τον Μάιο του 2020 οι απασχολούμενοι ήταν 3.729.591, λιγότεροι κατά 197.000 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Ταυτόχρονα, ο μη ενεργός πληθυσμός τον Μάιο του 2020 ήταν 3.401.996 άτομα, ενώ έναν χρόνο πριν ήταν μόνο 3.196.749.

Αντιπρ. Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών: «Ενδεχομένως μία στις δύο επιχειρήσεις να μην ανεβάσει ρολά»

Την άποψη ότι είναι μονόδρομος να γίνει ένας ανασχεδιασμός για την επανεκκίνηση της οικονομίας εξέφρασε ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Νίκος Κουγιουμτζής.

Ακόμα τόνισε ότι είναι στο κόκκινο μία στις τρεις επιχειρήσεις και εκτίμησε ότι αν επαληθευτούν οι προβλέψεις μια στις δύο δεν θα αντέξει και δεν θα ανεβάσει τελικά ρολά.

Για την επανεκκίνηση του εμπορίου, ο κ. Κουγιουμτζής επισήμανε ότι τα μέτρα πρέπει να είναι ουσιαστικά και προς την κατεύθυνση του κουρέματος των χρεών. «Σε ένα ποσοστό κουρέματος και το υπόλοιπο να δοθεί σε πάνω από 120 δόσεις και να πάμε -όπως είπε- σε μια πολιτική επιχορηγήσεων και επιδοτήσεων και όχι δανείων».

Σύμφωνα με τον κ. Κουγιουμτζή όλα αυτά τα δάνεια συσσωρεύονται και μαζεύονται κάτω από το χαλί και «κάποιοι στιγμή καλούμαστε να τα αποπληρώσουμε έστω και αν πηγαίνουν προς τα πίσω». Πρόσθεσε ότι η πολιτεία πρέπει να προχωρήσει σε επιδότηση των υφιστάμενων θέσεων εργασίας προκειμένου να στηριχθεί η ήδη υπάρχουσα επιχειρηματικότητα και μετατροπή των επιστρεπτέων προκαταβολών 1, 2 και 3 σε μη επιστρεπτέες.

Ο κ. Κουγιουμτζής σχολιάζοντας το επερχόμενο άνοιγμα του λιανεμπορίου σημείωσε ότι «όσο είμαστε ανοιχτοί οι ανάσες αυτές υπάρχουν γιατί ξέρουμε πως να επιχειρούμε και να έχουμε καλές τιμές μιας που οι εκπτώσεις τώρα έχουν παραταθεί . Πρόταση μας είναι να ανοίξουν σταδιακά οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, όπου τηρήθηκαν στο ακέραιο τα πρωτόκολλα, ανάλογα με τα τετραγωνικά αλλά και το sms».

Και φυσικά η κατάσταση μπορεί να γίνει ακόμα χειρότερη, καθώς ακόμα και αν αρθεί στις 15 Μαρτίου το lockdown η αγορά θα ανοίξει με τεράστιους περιορισμούς, με τους καταναλωτές να κάνουν τα ψώνια τους με click away, με ένα μόλις SMS (και αυτό με χρονική διάρκεια) ανά ημέρα και πολλούς κλάδους (όπως η εστίαση) να μην γνωρίζουν το πότε θα ανοίξουν. 

Ενώ και οι έμποροι θα συνεχίσουν να έχουν πενιχρά έσοδα, καθώς ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων πολιτών έχει δει να μειώνεται δραματικά το εισόδημα του αυτούς τους μήνες και όπως είναι λογικό θα είναι ιδιαιτέρως προσεκτικό στα έξοδα και στις αγορές του. 

Χαρακτηριστικές είναι και οι χθεσινές δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικού, Θοδωρή Σκυλακάκη, ο οποίος υποστήριξε πως «κάθε εβδομάδα αυστηρού απαγορευτικού κοστίζει στην οικονομία κοντά στα 200 εκατομμύρια ευρώ», χρήματα τα οποία θα κληθούν να τα πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες μέσα στα επόμενα χρόνια.

 

ΠΗΓΗ

 

 

 

Τελευταία ανανέωση ( 03.03.21 )
 
Με δίπλωμα αυτοκινήτου η οδήγηση μοτοσικλέτας PDF Εκτύπωση E-mail
  
02.03.21
 Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο που στην ουσία οριστικοποιεί πως και ποιοι θα μπορούν να οδηγούν μοτοσικλέτα με το δίπλωμα οδήγησης. Σε κάθε περίπτωση ξεκαθαρίζεται ότι θα οδηγούμε μοτοσικλέτα με δίπλωμα αυτοκινήτου ενώ προβλέπονται πολύ τσουχτερά πρόστιμα για όσους προσκομίσουν ψευδή πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις. 

Κατατέθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το νομοσχέδιο με τίτλο: «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» το οποίο ορίζει τους κανόνες και τις προϋποθέσεις για την κίνηση των ελαφρών προσωπικών ηλεκτρικών οχημάτων.

Ειδικότερα με αυτό ξεκαθαρίζονται τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών ποδηλάτων από εκείνα των ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων. Επίσης, προβλέπονται πολύ υψηλά πρόστιμα έως και 10.000 ευρώ για όσους προσκομίσουν ψευδή πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις για τα οχήματα που έχουν εισάγει ή πουλήσει στην ελληνική αγορά.

Πέραν των παραπάνω στο νομοσχέδιο υπάρχει και η ισοδυναμία μεταξύ του διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου με εκείνο του μοτοποδηλάτου ενώ ξεκαθαρίζεται πως ένας κάτοχος άδειας οδήγησης ΙΧ μπορεί να αποκτήσει νόμιμο δίπλωμα οδήγησης για δίκυκλο έως 125 κ.εκ.

Ειδικότερα όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στις ισοδυναμίες μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης περιλαμβάνονται:

– Η κατηγορία Β, (Αυτοκίνητα) ισχύει και για την οδήγηση οχη­μάτων της κατηγορίας ΑΜ υπό τις εξής προϋποθέσεις:

· κατοχής της κατηγορίας Β πάνω από έξι (6) έτη, και

· συμπλήρωσης της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών.

– Η κατηγορία Β (Αυτοκίνητα) με τον εθνικό κωδικό αριθμό «121», ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1 (Μοτοσικλέτες μέγιστου κυβισμού 125 cm3), μόνο εντός της ελληνικής επικράτειας, υπό τις εξής προϋποθέσεις:

· κατοχής της κατηγορίας Β πάνω από έξι (6) έτη,

· συμπλήρωσης της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών,

· υποχρεωτική πρακτική εκπαίδευση, διάρκειας τουλάχιστον τριών (3) μαθημάτων.

Τέλος με το νομοσχέδιο για την Μικροκινητικότητα προβλέπεται η αυτοδίκαιη άρση παρακράτησης κυριότητας στα οχήματα ώστε να σταματήσουν να ταλαιπωρούνται δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων που τα έχουν αποκτήσει μέσω τραπεζικού δανεισμού ή γραμμάτιων αλλά η εμπορία οχημάτων που τα έχουν προμηθευτεί έχει κλείσει με αποτέλεσμα να μην μπορούν να προβούν σε άρση παρακράτησης της κυριότητας του οχήματός τους.

Επίσης στο νομοσχέδιο προβλέπονται οι όροι και οι προϋποθέσεις χρήσης των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης στην Ελλάδα ευελπιστώντας το κυβερνητικό επιτελείο να αποτελέσει πόλο έλξης στον τομέα της έρευνας για μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ή εταιρείες παραγωγής λογισμικού αυτόνομης οδήγησης και να πραγματοποιηθούν σοβαρές επενδύσεις στην Ελλάδα.

Τα βασικά σημεία

Τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και τη Μικροκινητικότητας:

Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ)

Με τη θεσμοθέτηση των ΣΒΑΚ, οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) θα καταρτίζουν σχέδια για την ασφαλή και φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα των πολιτών.

Υποχρέωση κατάρτισης ΣΒΑΚ έχουν:

– ΟΤΑ Α΄ βαθμού, με πληθυσμό άνω των 30.000 κατοίκων,

– Το σύνολο των ΟΤΑ Β΄ βαθμού.

– ΟΤΑ Α΄ βαθμού, ανεξαρτήτως πληθυσμού κατοίκων εφόσον εμπίπτουν στις περιοχές αρμοδιότητας του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).

Σκοπός είναι να διασφαλίζεται η βιωσιμότητα των αστικών μεταφορών στην περιοχή ευθύνης των ΟΤΑ, με την υλοποίηση έργων που θα αποσκοπούν σε:

– Βελτίωση της οδικής ασφάλειας,

– Προώθηση της μικροκινητικότητας,

– Διευκόλυνση της ηλεκτροκίνησης,

– Ανάπτυξη ευφυών συστημάτων μετακίνησης,

– Ενίσχυση των δημόσιων συστημάτων μεταφοράς,

– Μέριμνα για τη βελτίωση της προσβασιμότητας των ατόμων με αναπηρία

Η κεντρική διοίκηση θεσπίζει για πρώτη φορά ενιαίους κανόνες και συγκεκριμένες απαιτήσεις για την κατάρτιση των σχεδίων αυτών, βάσει των οδηγιών του Παρατηρητήριου Eltis, για την αξιολόγηση και έγκριση έργων στο πεδίο της βιώσιμης αστικής κινητικότητας.

Επιπλέον, τυποποιείται η διαδικασία εξέτασης, έγκρισης και αναθεώρησης των ΣΒΑΚ από τις κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου, με σκοπό τον περιορισμό των καθυστερήσεων.

Τέλος, θεσπίζεται η δυνατότητα εκπόνησης ειδικών αναπτυξιακών σχεδίων για δράσεις ΣΒΑΚ.

 

Τελευταία ανανέωση ( 02.03.21 )
Διαβάστε περισσότερα...
 
02 Μαρτίου 2021 : Ψυχρολουσία με τον αριθμό των κρουσμάτων. PDF Εκτύπωση E-mail
  
02.03.21

 Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 2.353, εκ των οποίων 18 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 194.582 (ημερήσια μεταβολή +1.2%), εκ των οποίων 51.8% άνδρες. Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 60θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.368 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 23, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 6.557 θάνατοι. Το 95.7% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 422 (69.9% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 68έτη. To 84.6% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 1.364 ασθενείς. Οι νέες εισαγωγές ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 289 (ημερήσια μεταβολή +11.58%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 291 ασθενείς.

Ηλικιακή κατανομή: Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 44 έτη (εύρος 0.2 έως 105 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 79 έτη(εύρος 15 έως 103 έτη).

ΠΗΓΗ

Τελευταία ανανέωση ( 04.03.21 )
 
Έκτακτες προσλήψεις ΙΔΟΧ λόγω covid-19: Στο Δήμο Καλλιθέας με δημόσια προκήρυξη και προθεσμία υποβολής αιτήσεων έστω 24 ωρών - Στο Δήμο Ηλιούπολης δεν υπήρξε κάποια προκήρυξη για αντίστοιχες προσλήψεις. PDF Εκτύπωση E-mail
  
28.02.21

findajobΟ Δήμος Καλλιθέας ανακοίνωσε την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου πλήρους απασχόλησης συνολικά είκοσι πέντε (25) ατόμων και συγκεκριμένα είκοσι (20) ΥΕ Εργατών Καθαριότητας-Συνοδών Απορριμματοφόρων, τεσσάρων (4) ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων και ενός (1) ΔΕ Μηχανοτεχνίτη Αυτοκινήτων

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνταν την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021 από ώρα 00:01 και μέχρι ώρα 23:59 να συμπληρώσουν την σχετική Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση, και να την υποβάλουν υπογεγραμμένη μετά των συνημμένων δικαιολογητικών ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στο e-mail: Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε

 ΠΗΓΗ

ΣΧΟΛΙΟ : Οι 24 ώρες που διαρκούσε η προθεσμία υποβολής αιτήσεων  μπορεί και να μην κρίνεται ως επαρκής χρόνος για την εκδήλωση ενδιαφέροντος  από περισσότερους ενδιαφερόμενους. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι πιο διαφανής διαδικασία από αυτήν που εφαρμόζεται στο Δήμο Ηλιούπολης για σχετικές προσλήψεις λογω covid-19.

Τόσο για τις πρόσφατες  προσλήψεις δεκατριών  (13) ατόμων που αποφάσισε στις 22 Φεβρουαρίου 2021 η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου (δείτε εδώ την απόφαση ), όσο και για τις υπόλοιπες 132 προσλήψεις που έγιναν στο παρελθόν, δεν υπήρξε κάποια ανακοίνωση προκειμένου να γίνουν δημόσια γνωστές και να υποβάλλουν αιτήσεις οι ενδιαφερόμενοι. Ο τρόπος με τον οποίο η διοίκηση του Δήμου χειρίζεται το θέμα των έκτακτων προσλήψεων λόγω covid-19 δημιουργεί ερωτηματικά σχετικά με την διαφάνεια των διαδικασιών . Πολύ περισσότερο μάλιστα όταν ανάμεσα στα άτομα που προσλήφθησαν υπάρχουν και υποψήφιοι της παράταξης της δημοτικής αρχής.

Το ζήτημα κατέδειξε η δημοτική παράταξη "Η Πόλη που θέλω" με ανακοίνωσή της στις 26/1/2021 https://www.cityofilioupolis.gr/content/view/8466/2.

Ο επικεφαλής της παράταξης κ.Γαβριήλ Αραμπατζής ανέφερε μεταξύ άλλων :

"Τελικά οι «επείγουσες» προσλήψεις έχουν γίνει κάτι συνηθισμένο για τη δημοτική αρχή.

Δεν υπάρχει καμία διαφάνεια στις διαδικασίες, αφού το ποιοί θα προσληφθούν είναι προαποφασισμένο, η επιλογή έχει γίνει ήδη από τη διοίκηση.

Εμείς εξακολουθούμε να αγωνιζόμαστε για ένα Δήμο με διαφάνεια, με ίσες ευκαιρίες για όλους, για ένα Δήμο όλων των δημοτών."


Τελευταία ανανέωση ( 04.03.21 )
 
Δείτε πως αποφασίζουν μεταμεσονύκτια για την διατήρηση της διακριτικής μεταχείρισης για την ασφάλεια μαθητών ιδιωτικού σχολείου ,ενώ υπάρχει αποδεδειγμένη κατάχρηση της απόφασης. PDF Εκτύπωση E-mail
  
27.02.21

Στην τελευταία πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ηλιούπολης στις  11/2/2021 ήρθε προς συζήτηση το θέμα της μονοδρόμησης των οδών γύρω από και πλησίον ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου της πόλης καθώς και επικαιροποίησης της παλαιότερης απόφασης 541 του Δημοτικού Συμβουλίου από το 1997. Με αυτήν επιτρέπεται στο ιδιωτικό σχολείο να διακόπτει την κυκλοφορία στη συγκεκριμένη οδό με τη χρήση αλυσίδων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των μαθητών.

apofasitheo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παρά το γεγονός ότι με την απόφαση απαγορεύεται ρητά, ο συγκεκριμένος δρόμος χρησιμοποιείται ως υπαίθριος χώρος στάθμευσης των σχολικών οχημάτων του εκπαιδευτηρίου.

Μάλιστα, το συγκεκριμένο εκπαιδευτήριο είχε τοποθετήσει  με δική του πρωτοβουλία πινακίδες , οι οποίες επέτρεπαν την στάθμευση σχολικών λεωφορείων επί της Ελ. Βενιζέλου και τις οποίες  «νομιμοποίησε» το δημοτικό συμβούλιο παρά τις αντιδράσεις που υπήρξαν από την αντιπολίτευση.

Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η σχολική κοινότητα του 6ου δημοτικού σχολείου Ηλιούπολης ζητά από το 2019 κυκλοφοριακές ρυθμίσεις πέριξ του σχολείου και το κλείσιμο της οδό Αστυδάμαντος κατά τις ώρες διδασκαλίας . Η οδός Αστυδάμαντος είναι ο δρόμος που χωρίζει το σχολείο από τον χώρο φορτοεκφόρτωσης supermarket , στον οποίο είχε συμβεί θανατηφόρο ατύχημα πριν 1,5 χρόνο περίπου.

Το θέμα της μονοδρόμησης των οδών και της επικαιροποίησης της προηγούμενης απόφασης συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο μεταμεσονύκτια και παρουσιάζει ενδιαφέρον οι τοποθετήσεις των παρατάξεων για να γίνει αντιληπτός ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται κάποιοι την ισονομία της ασφάλειας των μαθητών μεταξύ των ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων αλλά και να γίνει γνωστό ποιοι ψηφίσουν τι και πως τοποθεοτούνται επί του θέματος. 

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η διαδικασία της ονομαστικής ψηφοφορίας επί του θέματος την οποία αιτήθηκε ο επικεφαλής της παράταξης "Η Πόλη που θέλω" .Ο κ. Γαβριήλ Αραμαπτζής  θέλησε προφανώς να καταδείξει την σοβαρότητα του θέματος που αφορά την ψήφιση μίας κανονιστικής πράξης  φέρνοντας τους πάντες προ των ευθυνών τους.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

Να θυμίσουμε ότι η εισήγηση της διοίκησης περιλάμβανε ως ένα θέμα την μονοδρόμηση και την επικαιροποίηση της προηγούμενης απόφασης. Αν και κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι θέλησαν να εκφράσουν την διαφοροποίηση της ψήφου για την επικαιροποίηση της προηγούμενης απόφασης σε σχέση με την  μονοδρόμηση, τόσο ο πρόεδρος του Δ.Σ όσο και ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών επισήμαναν ότι δεν μπορεί να υπάρξει διαχωρισμός . Παρόλα ταύτα στην απόφαση που αναρτήθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΑΔΑ: ΩΙΙΩΩΡΥ-ΣΙ9 υπάρχει η καταγραφή ψήφων που δηλώνουν την μερική υπερψήφιση της εισήγησης. ( ΝΑΙ στην μονοδρόμηση της οδού Μιαούλη,  όχι στα υπόλοιπα).

Δύο τελευταίες υπενθυμίσεις :

- Κατά την διαδικασία της συνεδρίασης μέσω τηλεδιάσκεψης  το πλαίσιο του εικονιζόμενου συμβούλου γίνεται πράσινο όταν μιλάει και ψηφίζει. Μπορεί να δεί ο καθένας με ποιόν τρόπο τοποθετείται και ψηφίζει ο κάθε δημοτικός σύμβουλος ,αλλά και την επαναλαμβανόμενη προσπάθεια κάποιων να παρουσιάσουν συμμετέχοντες παρόντες ως απόντες και το αντίστροφο.

- Η σχετική απόφαση είναι κανονιστική και απαιτείται η έγκριση από την απόλυτη πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου (21 ψήφοι).

 

Τελευταία ανανέωση ( 02.03.21 )
Διαβάστε περισσότερα...
 
Ζητούν Δικαίως Διακοπή Κυκλοφορίας στην οδό Αστυδάμαντος κατά τις ώρες Λειτουργίας του 6ου Δημοτικού PDF Εκτύπωση E-mail
  
25.02.21

 

6o 6o_dhmotiko_astΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Ηλιούπολη, 21 Φεβρουαρίου 2021

Προς:
i. Δήμαρχο Ηλιούπολης
ii. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών
iii. Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού

Κοιν.:
Μέλη Δημοτικού Συμβουλίου Ηλιούπολης
Σχολ. Επιτροπή Α' Βάθμιας Εκπ/σης Ηλιούπολης
Ένωση Γονέων Ηλιούπολης


Η παρούσα επιστολή αποτελεί συνέχεια των αιτημάτων που σας έχουν σταλεί ήδη
από τον Οκτώβριο του 2019, από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Δημοτικού
Σχολείου Ηλιούπολης καθώς και τον Συλλόγου Διδασκόντων του 6ου Δημοτικού Σχολείου
Ηλιούπολης, με αφορμή τότε το τραγικό δυστύχημα που έγινε στη συμβολή των οδών
Αστυδάμαντος και Αγησιλάου, δίπλα στην είσοδο του σχολείου μας.


Λαμβάνοντας υπόψη την από 11-2-2021 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για
επικύρωση της απόφασης 541/97 για τη διακοπή κυκλοφορίας στην οδό Αγίας Λαύρας
κατά τις ώρες λειτουργίας του ιδιωτικού Εκπαιδευτηρίου "Η Θεομήτωρ" και προκειμένου να
διασφαλιστεί η ασφάλεια των μαθητών του, σας αποστέλλουμε εκ νέου το αίτημά μας για
διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Αστυδάμαντος κατά τις ώρες λειτουργίας του 6ου
Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης.

Καθώς πλέον υπάρχει το προηγούμενο της διακοπής
κυκλοφορίας δημοσίας οδού κατά τις ώρες λειτουργίας σχολείου, ελπίζουμε στην άμεση
λύση του προβλήματος.

Τελευταία ανανέωση ( 25.02.21 )
Διαβάστε περισσότερα...
 
Δυο μέτρα και δυο σταθμά από τον Δήμαρχο. Διάκριση για την ασφάλεια μαθητών μεταξύ ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων. PDF Εκτύπωση E-mail
  
24.02.21

logikh_dhmarxoyΔυο μέτρα και δυο σταθμά από τον Δήμαρχο. Διάκριση για την ασφάλεια μαθητών μεταξύ ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων.

Στο ιδιωτικό σχολείο υπάρχει η δυνατότητα να κλείνει ο δρόμος με αλυσίδα για την ασφάλεια των μαθητών, ενώ στο δημόσιο δεν έχει γίνει καμία ενέργεια εδώ και χρόνια, όταν μάλιστα δίπλα υπάρχει χώρος φορτοεκφόρτωσης σούπερ μάρκετ και τον Οκτώβριο του 2019 είχε γίνει τροχαίο δυστύχημα. Οι γονείς και εκπαιδευτικοί του δημοσίου σχολείου ζητούν να ληφθούν μέτρα για την ασφάλεια των μαθητών και τόσα χρόνια δεν έχει γίνει τίποτα.

Για το ιδιωτικό σχολείο υπάρχει μέριμνα και φροντίδα από την δημοτική αρχή, υπάρχουν πέντε αποφάσεις https://bit.ly/3slBwCX και με την απόφαση 124/2020 υπογεγραμμένη και αναρτημένη στη διαύγεια, χωρίς να έχει προηγηθεί σχετική συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο (https://bit.ly/3eht4NP ). Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που καταθέσαμε πρόταση μομφής στο προεδρείο του δημοτικού συμβουλίου διότι υπήρξε μεθόδευση και υπογραφή απόφασης που αναρτήθηκε στη διαύγεια ΑΔΑ 646ΜΩΡΥ-ΩΨ4, ενώ δεν έχει συζητηθεί στο δημοτικό συμβούλιο. https://bit.ly/3hkOpIc

Ο Δήμαρχος και η διοίκηση θα πρέπει να δουν εκ νέου το αίτημά του συλλόγου γονέων και του συλλόγου διδασκόντων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης για την διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Αστυδάμαντος κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου.Είμαστε αντίθετοι στη λογική του Δημάρχου και της διοίκησης του Δήμου, δυο μέτρα και δυο σταθμά, ότι ισχύει για τα ιδιωτικά σχολεία πρέπει να ισχύει και για τα δημόσια, για εμάς η ασφάλεια των μαθητών είναι σημαντική είτε φοιτούν σε δημόσια είτε σε ιδιωτικά σχολεία.

Για την παράταξη "Η Πόλη που θέλω"

Ο επικεφαλής

Γαβριήλ Αραμπατζής
http://ipolipouthelo.gr/ https://www.facebook.com/ipolipouthelo

Τελευταία ανανέωση ( 24.02.21 )
 
Γ.Αραμπατζής-"Η Πόλη που θέλω":Το νέο εκλογικό σύστημα για τους ΟΤΑ εμπεριέχει προβληματικά σημεία. PDF Εκτύπωση E-mail
  
24.02.21

nomosotaΟι θέσεις της παράταξης «Η Πόλη που θέλω» σχετικά με τον εκλογικό νόμο, μέσα από την τοποθέτηση του επικεφαλής της κ. Γαβριήλ Αραμπατζή στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο.

Ο εκλογικός νόμος είναι σημαντικό θέμα, αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε και άλλα σημαντικά θέματα, όπως είναι οι αρμοδιότητες, σε συνδυασμό με τους πόρους της τοπικής αυτοδιοίκησης.Θεωρούμε ότι στις αυτοδιοικητικές εκλογές ψηφίζονται πρόσωπα και όχι κόμματα, οπότε δεν μπορεί ο αυτοδιοικητικός να είναι αντίθετος στην απλή αναλογική που θα δίνει και την κυβερνησιμότητα στον δήμο.

Κατόπιν της συζητήσεως που αναπτύχθηκε στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο, παραθέτουμε τις απόψεις της παράταξής μας επί του νέου εκλογικού νόμου για την αυτοδιοίκηση και θέλουμε να καταδείξουμε μερικά από τα προβληματικά σημεία του σχεδίου νόμου, το οποίο φαίνεται να είναι προσαρμοσμένο στους εν ενεργεία δημάρχους.

* Μείωση των εδρών του δημοτικού συμβουλίου. Μας βρίσκει αντίθετους. Μειώνεται η δημοκρατία και, σε συνδυασμό με τα 3/5 που θα λαμβάνει ο επιτυχών συνδυασμός του δημάρχου, η μείωση των εδρών θα οδηγήσει στον ποσοτικό περιορισμό της αντιπολίτευσης και την ενίσχυση του Δημάρχου. Σεβόμενοι την ανάγκη κυβερνησιμότητας των δήμων, θεωρούμε ότι θα μπορούσε να βρεθεί άλλος τρόπος, όπως για παράδειγμα η υιοθέτηση του 50% +1 έδρα ή Διερευνητική εντολή, αν καμία παράταξη δεν έχει απόλυτη πλειοψηφία.

* Κατώτατο όριο εκλογής 3%.Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, για όλες τις παρατάξεις πρέπει να ισχύουν τα ιδία πράγματα, κατώτατο όριο εκλογής το εκλογικό μέτρο (το ποσοστό που αντιστοιχεί σε μια έδρα).

* Κατάρτιση των συνδυασμών και κατάθεση των ψηφοδελτίων μέχρι τις 30 Ιουνίου. Πέντε μήνες πριν τις δημοτικές εκλογές για την κατάθεση ψηφοδελτίων είναι πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα ( η προθεσμία για όλες τις εκλογές σήμερα είναι 20 μέρες). Το μέτρο διευκολύνει ξεκάθαρα τη διοίκηση και τον εν ενεργεία δήμαρχο.* Μείωση της ποσόστωσης από κάθε φύλο από 40% σε 33%. Είμαστε αντίθετοι σε μία τέτοια μείωση. Μέχρι κάτι τέτοιο να γίνει βίωμα της κοινωνίας, οφείλουμε να ενισχύουμε την ισότητα των φύλων.

* Πρώην δήμαρχος αριστίνδην δημοτικός σύμβουλος. Μέτρο αντίθετο στην ανανέωση των δημοτικών συμβουλίων. Πώς θα δούμε νέα πρόσωπα να προσφέρουν στην πόλη, όταν θακαλούμε τους πρώην δημάρχους να μπαίνουν στο δημοτικό συμβούλιο χωρίς σταυρό;

* Δημοτικός υπάλληλος υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. Σε λάθος κατεύθυνση η δυνατότητα που δίνεται να είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ο δημοτικός υπάλληλος. Θα πρέπει να υπάρχει ασυμβίβαστο.

* Δημόσιοι υπάλληλοι Δ/ντες σχολείων και υποψηφιότητα. Οι δημόσιοι υπάλληλοι με θέση ευθύνης δεν μπορούν να είναι υποψήφιοι, εκτός των διευθυντών σχολείων (δίνει σαφές προβάδισμα στους διευθυντές έναντι των άλλων υποψηφίων, αφού οι μαθητές της Β' και Γ΄ λυκείου έχουν το δικαίωμα ψήφου). Αν ο διευθυντής σχολείου θέλει να είναι υποψήφιος, θα πρέπεινα παραιτηθεί από τη θέση του, όπως όλοι οι υπάλληλοι του δημοσίου με θέση ευθύνης.

* Αύξηση της τιμής των παραβόλων συμμετοχής σε εκλογές. Η αύξηση της τιμής των παραβόλων αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για τη συμμετοχή, δεν υπάρχει καμία οικονομική απολαβή για τους δημοτικούς συμβούλους, παρά μόνο για τους αντιδημάρχους και τους προέδρους.

* Διάρκεια θητείας. Η διάρκεια της θητείας της δημοτικής αρχής ορίζεται στα 5 έτη, καλό θα ήταν να προστεθεί και ο περιορισμός σε δυο θητείες για τον Δήμαρχο, για να μην υπάρχει το αίσθημα μονιμότητας.

Ο νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης δεν θωρακίστηκε, έτσι ώστε να προωθηθούν οι συνεργασίες παρατάξεων για τη διοίκηση του δήμου. Και στην πόλη μας, οι υποστηρικτές της απλής αναλογικής ήταν οι ίδιοι που δεν φρόντισαν να την υπερασπιστούν και να την προφυλάξουν (μια πόλη δεν διοικείται από ανεξαρτήτους δημοτικούς συμβούλους που πρόδωσαν την ψήφο των δημοτών). Κλείνοντας θα θέλαμε να σχολιάσουμε τι προέβλεπε ο Κλεισθένης σχετικά με την ψήφιση του προϋπολογισμού «έγκυρη θεωρείται η ψήφος υπέρ μιας πρότασης..., οι λευκές ψήφοι δεν λαμβάνονται υπόψη ...», οπότε το όχι ή κατά δεν υπάρχει ως δικαίωμα ψήφου. Είναι δυνατόν να μπορείς να ψηφίσεις μόνο υπέρ;

 

Για την παράταξη "Η Πόλη που θέλω"

Ο επικεφαλής

Γαβριήλ Αραμπατζής

Τελευταία ανανέωση ( 24.02.21 )
 
<< Αρχική < Προηγ. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμ. > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 1 - 19 από 5794
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB